Vrijwillige fabrieksgarantie

Garantie

Hier vind je handige tips en antwoorden op veelgestelde vragen over garantievoorwaarden van hansgrohe. Klik hieronder op de gewenste vraag en bekijk het antwoord.

Biedt hansgrohe naast de wettelijke garantie nog een vrijwillige garantie?

De hoogste kwaliteit is een essentieel onderdeel van de bedrijfsfilosofie van hansgrohe. Daarom bieden we consumenten een vrijwillige fabrieksgarantie van vijf jaar op onze producten. Voorwaarden voor en details over deze garantie vind je in de garantievoorwaarden.

Komt de fabrieksgarantie op het product bij vervanging van serviceonderdelen te vervallen?

Een voorwaarde voor de instandhouding van onze garantievoorwaarden is onder andere dat het product op de juiste manier is ingebouwd. Hoe reserveonderdelen op de juiste manier worden vervangen, is in de servicehandleiding omschreven. Meer informatie hierover hebben we in onze garantievoorwaarden op een rijtje gezet.

Met wie moet ik contact opnemen bij klachten?

hansgrohe verkoopt zijn producten via groothandels, dealers en speciaalzaken aan zijn klanten. Daarom heeft de klant op de eerste plaats bij de directe verkoper recht op garantie, dus bij de speciaalzaak of verkoper en niet bij de fabrikant. Neem bij klachten contact op met het verkooppunt van je product.

Hoelang wordt er garantie gegeven op hansgrohe producten?

De koper van een product krijgt in principe voor een bepaalde duur garantie van de verkoper. Omdat hansgrohe zijn producten via groothandels, dealers en speciaalzaken aan zijn klanten verkoopt, heeft de klant op de eerste plaats bij de directe verkoper recht op garantie, dus bij de speciaalzaak of dealer en niet bij de fabrikant. Neem bij garantieclaims contact op met het verkooppunt van je product. Hier vind je meer informatie over de garantie op hansgrohe producten.

Altijd goed advies

Kranen en douches van hansgrohe kopen in de buurt