€ 481.492,50 was de opbrengst die de deelnemers die dag bij elkaar hebben gezwommen. Dit indrukwekkende bedrag gaat naar onderzoek naar immunotherapie. Doel van dit onderzoek is het ontwikkelen van een test, die het mogelijk maakt om te voorspellen of een behandeling met immunotherapie zinvol is bij patiënten met borstkanker.
Met ieder hun persoonlijke motivatie trotseerden de deelnemers het koude water. Honderden vrijwilligers zetten zich met een lach op het gezicht in om dit prachtige evenement te doen slagen.
Na de finish konden de deelnemers bij de pop-up stand van hansgrohe terecht voor een ontspannende PowderRain douche. Per persoon die kwam douchen, werd ook nog 2 euro aan Swim To Fight Cancer gedoneerd. Dit zorgde uiteindelijk voor een donatie van € 2414 namens hansgrohe aan dit goede doel. De combinatie van persoonlijke verhalen, ontlading, het zonnige weer en het doucheplezier zorgden voor een bijzondere stemming bij de stand. Een zeer geslaagd evenement, wat ons betreft! Wil je nagenieten of weten hoe het was? Bekijk de video hieronder: